Pivo je dobro za kosti | Slobodno vreme | Život i stil | Economy.rs poslovni lifestyle magazin
Economy.rs poslovni lifestyle portal logo
MarketingVideoBlogNewsletterRSSGalerija
Pratite Economy.rs putem Google Buzz servisa


Pivo je dobro za kosti

economy mail newsletter Newsletteri | economy rss feed RSS
vesti ekonomija srbijaPivo jača kosti ljudskog tela i preventivno smanjuje mogućnost fraktura i povreda u starijem dobu, pokazuje najnovija studija.

Pivo je odličan izvor silicijuma i osnovni sastojak hrane koji pomaže prilikom poboljšanja gustine koštane mase.

Piva sa najvećim nivoom silicijuma su Ales i Lagers sa malim procentom slada, dok crna piva sadrže niži nivo silicijuma jer se prave od pečenog ječma koji ima niži sadržaj silicijuma. Takođe, pšenica sadrži manji procenat silicijuma, tako da je pšenično pivo siromašniji izvor silicijuma.

Ranije studije pokazale su da normalna pinta (kod nas, krigla) ili dve pomaže preventivno u smislu zaštite od pojave osteoporoze (okoštavanje kostiju).

U najnovijoj studiji, istraživači sa Univerziteta Kalifornija istraživali su 100 komercijalnih piva i pronašli da nivo silicijuma varira od 6,4 miligrama po litru do 56,5 mg/l. Svetlija piva imaju više silikona nego crna jer se koristi manje toplate prilikom pravljenja slada. (Economy.rs, 8. februar 2010)
Sponzorski linkovi
Podelite članak
facebook share Objavi na Facebook-u digg share Objavi na Digg-u
twitter share Objavi na Twitter-u technorati share Objavi na Technorati-u
stumbleupon share Objavi na StumbleUpon-u rss share Pratite putem RSS-a
delicious share Objavi na Delicious ukusno share Objavi na Ukusno
rss poslovna žena Poslovna žena
srbija vesti privreda
Strategija Srbije za poboljšanje položaja žena po prvi put pred UN
Snežana Lakićević, državna sekretarka u Ministarstvu rada i socijalne politike i predsednica Saveta za rodnu ravnopravnost Vlade Republike Srbije, predstaviće Srpsku nacionalnu strategiju za poboljšanje položaja žena i unapređenje rodne ravnopravnosti na 54. zasedanju Komisije za status žena u UN
Pokrenuti konkursi "Žena za sva vremena" i "Gazdarica"
Anđelina Džoli dobila otkaz jer je – previše popularna
Video igre: žene mnogo strastvenije
Cipele ili muškarac, pitanje je sad?
HP dodelio “Elle Fashion Award” Tatjani Tatalović
Rauch 100% Voćni partner Fashion week-a
rss poslovna žena Zdravlje
srbija vesti privreda
Otvara se prva specijalizovana stomatološka ordinacija za decu obolelu od raka
Danas je otvorena prva specijalizovana stomatološka ordinacija za zbrinjavanje dece obolele od raka u okviru Klinike za dečiju i preventivnu stomatologiju Stomatološkog fakulteta u Beogradu.
Pokrenuti konkursi "Žena za sva vremena" i "Gazdarica"
Anđelina Džoli dobila otkaz jer je – previše popularna
Video igre: žene mnogo strastvenije
Cipele ili muškarac, pitanje je sad?
HP dodelio “Elle Fashion Award” Tatjani Tatalović
Rauch 100% Voćni partner Fashion week-a
rss poslovna žena Muzika, zabava, film
srbija vesti privreda
Filmovi u tri dimenzije na čelu bioskopskog buma
Privlačnost 3-D filmova povećala je prodaju biskopskih ulaznica za gotovo osam odsto, na rekordnih 29,9 milijardi dolara širom sveta tokom 2009. godine, navodi danas udruženje američkih filmskih radnika (Motion Picture Association of America).
Ketrin Bigelou prva žena-reditelj koja je osvojila Oskara; Avatar gubitnik večeri
Otvoren 38. Fest
Neki ljudi neće moći da gledaju trodimenzionalne filmove i TV
Čarli Čaplin u crtanom filmu
Sony odložio Spajdermena 4
Roxxxy, prvi svetski sex-robot predstavljen u Las Vegasu
porodica dom ljubav sex deca skola srbija nauka Porodica i dom
srbija vesti privreda
Hot dog – najopasnija hrana za decu
Prema Američkom udruženju pedijatara, hrana koja je najčešće povezana sa nesrećnim slučajevima gušenja kod dece u Sjedinjenim državama, su hot dogovi.
Istraživanje: Drugo dete uvek nezavisnije i veći buntovnik
Roditelji prave loše sendviče?
Prosečno odrastanje deteta košta oko 1 milion dolara
Bebe uče maternji jezik još u stomaku?
Deca zaposlenih majki žive nezdravim životom
Kako štedeti, štedeti, štedeti...
slobodno vreme Slobodno vreme
srbija vesti privreda
Meksikanac, najbogatiji čovek na svetu
Meksički telekomunikacijski tajkun Karlos Slim (Carlos) je najbogatiji čovek na svetu, pošto je prestigao Amerikance Bila Gejtsa (Bill Gates) i Vorena Bufeta (Varren Buffett) i postao prva licnost iz jedne zemlje u razvoju na čelu liste magazina Forbs (Fprbes).
Beč: Hiljade studenata protiv "Bolonje"
Prodaja kondoma u školi zabrinula Vatikan
Srbija druga u Evropi po broju kladionica, BiH prva
Liftactiv Retinol Ha Nuit - Noćno ispunjavanje bora
Američke škole izbacuju zašećerena pića
Izabrani novi Coca-Cola talenti



Pratite rubriku Elektronsko poslovanje
Pratite Život i stil putem RSS-a
Šta je RSS?
Pratite @Economyrs putem Twitter-a

ili, svakog jutra u e-mail sandučetu:

Vremenska prognoza za Beograd
Petak
vreme kisa
Slab sneg prepodne
Max: 3°C
Min: 0°C
Subota
vreme kisa sneg
Oblačno

Max: 6°C
Min: -3°C
Nedelja
vreme suncano
Umereno oblačno
Max: 6°C
Min: -1°C
Svi gradovi u Srbiji
VIDEO
PlanetSolar PlanetSolar - najveći svetski solarni brod
Tim stručnjaka iz Nemačke i Švajcarske izgradio je najveći svetski brod na solarnu energiju - PlanetSolar.
Interaktivni horor filmovi Last Call: interaktivni horor filmovi
Agencije Jung von Matt/Spree Berlin razvile su novu vrste multimedije - interaktivne horor filmove u kojima gledaoci u bioskopima učestvuju...
Porsche 918 Spyder Porsche 918 Spyder
Porsche je na Geneva Motor Show-u 2010 predstavio najnoviji Porsche 918 Spyder hybrid koji predstavlja vrhunac hibridne tehnologije u nekom super-automobilu
Ostali video-sadržaji
economy internet group
O Economy Internet Group| Zaposlenje| Press centar
© Economy Internet Group S.A. 2002-2010, Sva prava zadržana