Da li ste znali da četiri od pet marketing stručnjaka bira email marketing pre nego društvene mreže kao alat za uvećanje prodaje? Uprkos ekstremnom rastu i razvoju društvenih mreža, email se još uvek koristi više nego druge platforme i taj broj se povećava iz godine u godinu
Već je poznato da email nije novi kanal digitalne komunikacije, već uveliko poznat. Danas postoji veliki broj različitih metoda komunikacije sa vašom publikom kao što su društvene mreže i čet botovi. Međutim, sa preko 4,5 milijardi korisnika širom sveta, email ubedljivo drži prvo mesto kada govorim o korišćenju ovog kanala u marketinške svrhe. Uspostavljanje direktnog kontakta sa potrošačima igra ključnu ulogu u današnjem svetu poslovanja, a upravo tu se email marketing nameće kao neizostavan alat, koji ne samo da služi za povećanje vaše prodaje, nego i za rast vašeg brenda.
Šta je email marketing?
Sada kada smo objasnili koliko je korisna i genijalna stvar email marketing, red je i da definišemo šta je to. Email marketing predstavlja reklamiranje proizvoda i usluga preko maila, sa ciljem da se pored povećanja prodaje, razvije i odnos između vas i vaših (potencijalnih) kupaca. Sigurno vam se svima barem jednom desilo da vam stigne mail od određenih organizacija, firmi u kojima reklamiraju svoj proizvod, nudeći vam različite akcije i popuste. U praksi, to je samo osnova i iza svega ovoga stoji još mnogo faktora koji dovode do uspešne kampanje email marketinga.
Šta sve postižemo email marketingom?
Pravilnom upotrebom email marketinga možete doći do odličnih rezultata i povećati svoju prodaju. Neke od ključnih komponenata koje će vam pomoći u ostvarivanju cilja vaše kampanje su:
· Segmentacija ciljne publike
Omogućava vam da razvrstate vaše klijente u grupe sličnih interesovanja na osnovu parametara kao što su uzrast, pol, intersovanja i slično. Ovaj pristup vam pruža mogućnost da imate posebne i prilagođene email marketing kampanje za svaki segment.
· Personalizacija
Uz pomoć personalizacije možete da proučavate i analizirate pojedinačne podatke vaših klijenata i tako svakom klijentu ponudite upravo ono što je u skladu sa njegovim interesovanjima.
· Povećanje svesti o brendu i izgradnja dugoročnih odnosa
Email marketing nije samo sredstvo za povećanje trenutne prodaje, več i za izgradnju vašeg odnosa sa kupcima. Redovno održavanje kontakta sa klijentima i slanje vrednih informacija o proizvodima za koje se interesuju gradi odnos poverenja između brenda i potrošača i tako čini kupce lojalnijima i povećava šanse za ponovnu kupovinu.
· Praćenje rezultata vaše email marketing kampanje
Jedna od kljućnih prednosti email marketinga je mogućnost praćenja rezultata kampanje u stvarnom vremenu. Možete pratiti razne parametre kao što su broj otvaranja, klikova i konverzija, što vam omogućava da konstantno prilagođavate vaše strategije i tako poboljšavate rezultate i povećavate profit.
Zašto email marketing?
Uprkos ekstremnom rastu i razvoju društvenih mreža, email se još uvek koristi više nego druge platforme i taj broj se povećava iz godine u godinu. Korišćenjem email marketinga imate veću kontrolu nad kampanjom, jer ne morate da brinete o promenama algoritma, koje će vam smanjiti domet, kao na društvenim mrežama. Prema istraživanjima HubSpota-a četiri od pet marketing stručnjaka kažu da bi se radije odrekli društvenih mreža nego email marketinga. Pored svih prednosti i komparacija i prednosti email marketinga koje su već navedene, važno je istaći kako je email marketing dostupan svima, troškovi njegovog korišćenja su niski, a povećanje profita može biti izuzetno visoko.
Email marketing automatizacija
Možda vam izgleda kao da kreiranja mailing liste, segmentacija, personalizacija i ostale aktivnosti koje prate uspešnu email marketing kampanju oduzimaju previše vremena. I to je istina, ali postoji rešenje!
Pravu snagu email marketinga otključaćete onda kada ceo taj proces slanja mailova postane automatizovan. Automatizovani e-mail marketing predstavlja seriju e-mailova koja se automatski šalje samo onda kada vaš kupac ispuni određene kriterijume, nudeću kupcu upravo ono što želi da vidi, prilagođeno njegovim potrebama na osnovu njegovih prethodnih aktivnosti. Uz pomoć automatizacije kompanije mogu znatno uštedeti vreme i usput slati ogroman broj automatizovanih mailova kao što su mailovi dobrodošlice, podsetnici ili personalizovane ponude. Tako se osigurava redovna komunikacija sa klijentima što dovodi do toga da oni osećaju da brinete za njih i da su vam bitni, što pozitivno utiče na njihovu lojalnost.
Ne dovodi se više u pitanje, da li ćete postići rezultate uz pomoć email marketinga ako ga koristite na pravi način, nego koliki će ti rezultati biti. Sales Snap alat za marketing automatizaciju obuhvata sve funkcije koje su vam potrebne da sprovedete uspešnu email marketing kampanju, počevši od privlačenja novih klijenata do njihovog konvertovanja u lojalne kupce.
Postanite i vi deo grupe zadovoljnih klijenata koji beleže neverovatne rezultate koji koriste naš alat za marketing automatizaciju.