Promena godisnjih doba sa sobom donosi i novi val sezone prehlade i gripa. Čak i ako uspete da prođete kroz jesen a da se ne razbolite, to ne znači da se to u toku zime ne može dogoditi. Iz tog razloga, rukovodioci ranih objekata moraju učiniti sve što mogu kako bi zaposleni ostali srećni i zdravi.
Ne samo da su zdravi radnici produktivniji, već mogu pomoći u stvaranju atmosfere u kojoj su kancelarije zabavna i ispunjena mesta za rad. Stoga, redovnim čišćenjem i održavanjem objekata menadžeri mogu lako postići ovaj cilj.
Redovno održavanje
Kako biste rani objekat održali čistim i urednim, potrebno je da se čišćenje i održavanje redovno primenjuju. U takvim slučajevima, menažeri moraju da imaju na umu da je potrebno zaposliti radnike koji će se baviti održavanjem i čišćenjem objekta.
Isto tako, kako bi zgrade i kancelarije bili što urednije, menadžeri treba da zapošljavaju pouzdane i čiste ranike, odgovorne osobe, koje sklanjaju nered za sobom. Na ovaj način, eliminišu se klice, bakterije i virusi koji mogu vrebati na raznim mestima.
Dezinfikovanje površina
Nikada ne zaboravite kako prljave površine mogu da utiču na zaposlene. Iako imaju puno posla, zaposleni mogu učiniti svoj deo kako bi se držale čiste površine s kojima dolaze u kontakt. Takve površine su najčešće :
Stolovi
Tastature i miševi
Ključevi
Tasteri za liftove
Iako će većina kancelarija ima zaposlenog higijeničara, vredno je osigurati da se površine zgrade čiste i dezinfikuju najmanje jednom dnevno.
Tepihe, zavese i nameštaj takođe treba održavati čistim. Iako se čini malo verovatnim, klice kašljanja i kijanja mogu putovati i naseljavati se na ovim površinama. Postoji i mogućnost prolivanja hrane i pića ako vaši zaposleni redovno jedu i piju za svojim stolovima dok nastavljaju da rade.
Oprema za čišćenje zaliha
Iako se sredstva za čišćenje nalaze na jednom mestu, dobra je ideja da neke osnovne zalihe sredstava za čišćenje držite pri ruci. Bez obzira da li je došlo do prosipavanja u sobi za pauzu ili neke druge nezgode, raspoloživost pravih sredstava za čišćenje može svima olakšati život. Maramice za čišćenje koje se nalaze u prodaji su jedno od najboljih oružja protiv mikroba.
Iako su napunjene rastvorom za čišćenje, oni ne uzrokuju nered i ne moraju se razređivati pre upotrebe. Pogodne su za jednostavno korišćenje. Nemojte zaboraviti da svim dezinfekcijskim sredstvima koja se koriste, mora da se obezbedi odgovarajuće vreme za delovanje, pre nego što obrišete njihove ostatke.
Podstičite bolju higijenu
Poslednji savet menadžerima objekata je podsticanje bolje higijene. Svi treba da operu ruke sapunom i toplom vodom što je češće moguće, posebno nakon kašljanja, kijanja ili posete toaletu. Ako je neko aktivno bolestan, obavestite ih da mogu i treba da ostanu kod kuće dok se ponovo ne osete dobro.
Nemate resurse
Ukoliko nemate resurse za redovno održavanje higijene u vašim prostorima, u smislu radne angažovanosti, predlažemo vam da razmislite o sedmičnom čišćenju. Sedmično čišćenje i održavanje uključuje sprovođenje higijene u vašem objektu, kancelarijama, zgradi itd.
Na taj način, pored čišćenja postižu se i preventivno održavanje, komfor i ušteda energije i novca. Umesto da redovno isplaćujete zaposlenu osobu za čišćenje, agencije za čišćenje i održavanje postaraće se da vam pošalju svoje profesionalce, koje ćete platiti po produktivnosti na sat.
Agencija za održavanje i čišćenje objekata pružiće vam profesionalne usluge čišćenja za vaše potrebe i po vašim zahtevima, periodično, svakodnevno, u posebnim slučajevima i baš onda kada vam je to zaista potrebno.