Posao predstavlja važan segment života svakog čoveka, jer on nam pruža mogućnost da se razvijamo, kao i da upoznajemo druge ljude. Kancelarija treba da predstavlja naš drugi dom, i da nam vreme provedeno u njoj bude bude prijatno, kao jedan deo naše svakodnevnice. Zato je uređenje poslovnog prostora važno, jer ćemo na taj način biti efikasni i produktivni samo ako se lepo osećamo u kancelariji.

Kada je veća produktivnost radnika, tada je i kompanija uspešnija u svom poslovanju. Sa druge strane, loše uređena kancelarija može biti u direktnoj vezi sa stresom, kao i sa konfliktima koji se dešavaju među saradnicima. Narušavanje mentalnog zdravlja u vidu nezadovoljstva, ali i fizičkih problema kao što su bolovi u leđima i slab vid, sve ovo može biti rezultat loše dizajniranog poslovnog prostora.

Sigurnost na prvom mestu

Svaka kancelarija treba da bude prostor koji će imati i određenu dozu privatnosti, ali i sigurnosti. Ako u vašem poslovnom prostoru čuvate neka bitna dokumenta, onda je najbolje da ih na neki način obezbedite. Elektronska brava za vrata je funkcionalno rešenje jer poseduje napredni sistem otključavanja. Na ovaj način niko neće smeti da uđe u vaš poslovni prostor, a da za to nema dozvolu. Elektronska brava za vrata ima daljinsko upravljanje, i to putem smart telefona, a pružiće vam sigurnost.

Možete birati i između modela koji se otključavaju otiskom prsta, ali i onih bez otiska, koja se mogu otključavati putem aplikacije, mehaničkog ključa ili šifre. Elektronska brava za vrata može se koristiti na skoro svim materijalima, pa tako imamo modele za staklena, drvena, aluminijumska, ali i sigurnosna vrata. Na ovaj način će vaša kancelarija biti bezbedna i pristup će imati samo određena lica. 

Kancelarijski nameštaj i oprema

Zaposleni većinu svog vremena provode sedeći, i praktično u jednom položaju. Sve ovo zna biti opterećujuće i može uzrokovati bolove u leđima, nogama ili vratu. Iz ovog razloga jako je važno da se uloži u dobar i kvalitetan kancelarijski nameštaj. Udobna kancelarijska stolica osiguraće vam bar malo komfora za sve sate koje provedete u njoj.

Danas, postoji širok asortiman stolica koje se koriste u poslovnim objektima, a najbolji su ergonomski modeli, sa podesivim rukohvatima, udobnim naslonom koji ima dodatke u vidu memorijske pene za potpuni komfor. I radni sto treba biti kvalitetan, kao i oprema za rad, prvenstveno računari ili lap topovi. Uzmite modele sa najboljim performansama, kako bi vam rad bio olakšan i kako ne biste imali problema sa vidom i glavoboljama. 

Dekoracija koja prija oku

Isto kao što u svom životnom prostoru, odnosno stanu ili kući, volite da imate raznu dekoraciju koja će učiniti dom toplijim, tako treba da bude i sa poslovnim prostorom. Prošlo je vreme kada su kancelarije bile monotona mesta, pretrpane gomilama papira i registratora. U današnje vreme, kancelarija treba da bude minimalistički uređena, ali isto tako treba da ima sve što je neophodno. Uklopite neke elegantne detalje, neki luksuzniji ukras, vaše uramljene diplome, ali i neku lepu sliku.

Takođe, ako često poslovno putujete, sa tih putovanja možete doneti razne uspomene koje će se odlično uklopiti u vaš kancelarijski prostor. Biljke oplemenjuju svaki prostor, pa tako i poslovni prostor sa njima dobija totalno drugačiji izgled. Raspitajte se koje biljke su pogodne za ovakve prostore, i sigurno će tom prostoru dati neku lepu energiju. Visoke saksije su primerene poslovnom prostoru, a i one mogu biti prelep ukras u kancelariji. 

Osvetljenje mora biti idealno

Najbolja atmosfera za rad jeste u prirodno svetlom prostoru, odnosno kada u kancelariji ima dovoljno prirodne svetlosti. Naučno je dokazano da prirodna svetlost čini ljude produktivnijim, uspešnijim i srećnijim. U poslovnim prostorima koji nemaju dovoljno dnevne svetlosti, ključno je dobro osvetljenje. Radni sto bi trebao biti okrenut ka prozoru kako biste za rad imali dovoljno prirodne svetlosti.

Odgovarajuća rasveta treba biti postavljena na pravim mestima, a u tu svrhu se može koristiti i plafonska rasveta, kao i radne lampe, koje će vam dobro doći u danima kada nema dovoljno prirodne svetlosti, kada je tmurno vreme ili u zimskim kratkim danima. 

Uredna kancelarija = bolje raspoloženje

Svaki poslovni prostor se mora redovno čistiti i održavati urednim. Neuredan prostor za rad izaziva i negativna mišljenja vaših saradnika, pa se sve to može odraziti i na vaše poslovanje. Takođe, sve ovo se može odraziti i na vaše zdravlje, jer će nagomilana prašina izazvati alergiju ili astmu.

Redovno provetravajte svoj radni prostor, jer će svež vazduh uticati pozitivno na vašu produktivnost. Trudite se da redovno odlažete dokumenta i papire na mesto koje je za njih predviđeno, a da svoj radni sto održavate urednim bez bespotrebnih stvari na njemu. 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *