Korporativne proslave Nove godine su uveliko počele, jer se poslednji decembarski dani nikada ne odvajaju za slavlja i uživanje među zaposlenima jednog brenda ili firme, budući da u tom trenutku ima tolika količina posla koja ne dozvoljava velike pauze. Zato je sada odličan period za obeležavanje dolaska Nove i ispraćaja stare godine, a ujedno je to korisno kada je reč o „tim bildinzima“. Jer, druženje među kolegama van kancelarija i poslovnih obaveza uvek čini da se ide korak napred ka boljem poslovanju. Ujedno je ovo period kada se priprema poseban reklamni materijal osmišljen kako za zaposlene, tako i za saradnike, klijente i sve one koji su vam u poslovanju bliski.
Priprema novogodišnjeg reklamnog materijala ima posebnu draž i ono važnije, posebnu težinu. Svojim postojanjem govori o kvalitetu rada, posvećenosti i profesionalnosti, ali i poštovanju svih onih koji su deo biznisa koji posedujete, u bilo kojem odnosu da ste, da li se radi o saradnicima, partnerima, klijentima i korisnicima vaših usluga i proizvoda. Ono što napravi malo „pometnje“ i šta zahteva više razmišljanja jeste kakav reklamni materijal osmisliti, kako koncipirati te poklon pakete da budu dovoljno promotivni, ali i da budu korisni i vredni svima koji ih dobiju. Evo nekoliko ideja sa kojima nikada nema greške.
Reklamne šolje sa novogodišnjim motivima
Koliko ih god svi imali u kancelarijama ili kod kuće, šolje su uvek potrebne i ono zanimljivije, šolje uvek svi vole da dobiju na poklon. Nikada ih nije dosta. Zato ovo i jeste reklamni materijal koji se najčešće pravi i štampa. Šta je ono što možete da uradite kada su šolje u pitanju? Podrazumeva se da će na njima biti logo vašeg brenda ili neki moto koji iza vašeg brenda stoji. Međutim, savet koji bi trebalo svi da poslušaju jeste da na šolji ne bude isključivo to, već da se logo uklopi sa nekim novogodišnjim motivima ili da se minimalno redizajnira sa nekim novogodišnjim elementima. Na taj način dobijate efektan reklamni materijal, jer šolja ne izgleda jednolično i samo brendirano, već dobija estetsku vrednost koja privlači pogled gde god da se šolja spusti.
Agende sa planerima za narednu godinu
Ono bez čega ne može da se prođe izrada reklamnog materijala jesu agende i rokovnici. Razlog tome jeste njihova velika praktičnost i činjenica da su svima u poslu potrebni. Odaberite rokovnike u bojama vašeg brenda, na njima odštampajte logo uz čestitku za novo godinu, obavezno u unutrašnjosti neka se nađu i planeri za sve mesece naredne godine, a dalje sadržaj možete menjati i prilagođavati. Što sadržajniji rokovnik to će se više koristiti, a to znači da će se naći mnogima „na oku“. Poenta pravljenja reklamnog materijala je upravo ta, da napravite nešto što će da se maksimalno koristi kako bi bilo vidljivo.
Novogodišnje to-do liste
Ovde nema neke velike filozofije. Sve što važi za rokovnike, važi i za to-do liste. Postoji mnogo opcija kada je njihov izgled u pitanju, pa uz malo brendiranja i osmišljavanja dizajna, to-do liste će biti reklamni materijal koji savršeno funkcioniše i kao poklon i kao reklama.
Poklon paketi mini proizvoda i klasičnog reklamnog materijala
Ono šta svaki brend posebno osmišljava jesu poklon paketi za određene saradnike, partnere i neke premium klijente. Takvi paketi moraju da imaju nešto višu vrednost, da bi pokazali i poštovanje i zahvalnost, ali ujedno mogu funkcionisati i kao odličan reklamni materijal.
Osmislite sam paket da izgleda privlačno, a to znači da ćete paket nekih proizvoda upakovati lepo, sa mašnom, u nekoj lepo dizajniranoj kutiji, korpici, te uz sve to stavite i nešto od klasičnog reklamnog materijala. To mogu da budu i šolje i to-do liste, ali i privesci, nneki blokčići, hemijske olovke. Šta god da ukombinujete i fino upakujete biće odličan način da obradujete sebi važne osobe u poslovanju.