Ukoliko imate svoj biznis, onda znate koliko je teško doći do potrašača danas. Živimo u vremenu informacija i veoma je bitno da vaša poruka dođe na pravi način do potrošača kako biste unapredili potrošnju. Zahvaljujući tehnologiji, reklame dolaze sa svih strana. Zbog ovoga veoma je bitno da pronađete adekvatan način koji će promovisati vaš biznis. Bez obzira što je internet marketing možda najčešći izbor, reklamni materijali kao što su flajeri i vizit karte mogu biti efektivniji način reklamiranja. Ovo će vam naročito pomoći ako vodite manji biznis.
Reklamiranje TV servisa pomoću flajera
Ako se bavite popravljanjem televizora onda sigurno imate mnogo posla. Ljudi u današnje vreme češće biraju TV kao izvor zabave, tako da svaka kuća mora imati najmanje jedan televizor. Ovo je velika prednost ukoliko vodite ovakav biznis. Međutim, kako je najbolje izreklamirati vaše usluge. Svakako je najbolji način da reklamni materijal uručite direktno mušteriji. Za ove stvari služe materijali poput flajera ili vizit karti. Flajer na kome piše koje usluge pružate kao i to gde se nalazite svakako mogu privući pažnju bolje nego da se vaša reklama nađe na nekoj od internet stranica gde ljudi često zanemare reklame. Flajer vam može pomoći ukoliko imate neke od povoljnosti koje vašem biznisu daju prednost u odnosu na konkurenciju. Mušterije i potencijalne mušterije na flajeru mogu saznati da nudite neku akciju ili popust na određene usluge pod određenim uslovima. Pored bitnih infomracija kao što su adresa, kontakt telefon i usluge, na flajeru se treba naći i dizajn kao i poruka koja će privući pažnju potencijalne mušterije. Kada ljudima zatreba servis televizora Novi Sad zaista ima šta da im ponudi, tako da ukoliko ste novi u ovom poslu u ovom gradu, moraćete na neki način da se izdvojite, prvenstveno kvalitetnim radom, a na početku najbolje nekim akcijama koje ćete istaći na modernim i zanimljivim flajerima i tako obavestiti što više ljudi o vašem postojanju.
Važnost vizit karti u poslovnom svetu
Da li ste se nekada našli u situaciji da su nekome potrebne vaše usluge ali jedini način da date svoj kontakt jeste diktiranje broja telefona? Morate priznati da ovo deluje jako neprofesionalno. Vizit karte su sastavni deo vođenja jednog biznisa. One su veoma bitne jer su lako prenosive i u svakom trenutku možete pružiti direktno potencijalnoj mušteriji. Vizit karta treba da bude jednostavna u prikazu informacija kao i to da predstavlja vaš biznis na pravi način. Dizajn treba da bude atraktivan za vašu ciljnu grupu jer vrlo često sama estetika biznisa može privući ili odbiti potenicijalne mušterije. Vodite računa da informacije budu tačne i razumljive. Dovoljno je da se na njoj nađe broj telefona, naziv firme ili vaše ime, kao i adresa. Ukoliko se vaše usluge definišu vašim zanimanje onda je dovoljno da stavite samo vaše zanimanje jer nabrajanje usluga na vizit karti je nepoželjno i može biti preterano. Ako želite da vodite uspešan biznis onda je bitno da stvorite dobar utisak kod potrošača a kvalitetna vizit karta može biti odličan početak.
Promovisanje događaja pomoću flajera
Ukoliko organizujete neki događaj veoma je bitno na koji način ga reklamirate. Ovo je naročito bitno kada je taj događaj otvoren za sve ljude i nemate određenu ciljnu grupu. Ovo može biti i najveći izazov jer je potrebno privući pažnju različitih ljudi. Flajeri su odličan način da se ovo sprovede u delo. Možete unajmiti promotere koji će deliti flajere na ulici i na taj način doći do pažnje različitih ljudi. Mnogi smatraju da je promovisanje događaja na internetu najbolja opcija, i to jeste možda tačno ali tu postoji problem zbog profilisanja ljudi i zbog toga se na događaju mogu pojaviti samo ljudi sličnih interesovanja. Flajeri sa dobrim i primamljivim dizajnom mogu privući mnoge ljude, tako je ovo možda i najbolja opcija za promovisanje.
Kao što smo naveli na početku internet marketing je u velikoj ekspanziji, naravno da treba pratiti trendove i koristiti ovaj vid marketinga, ali ne po cenu da zapostavite tradicionalne modele koji i dalje donose odlične rezultate.