Ovo je jedno od glavnih pitanja koje mnogi od nas postavljaju prilikom angažovanja agencije za selidbe. Često razmišljamo kako ćemo uštedom par hiljada koje bismo dali profesionalcima zapravo pomoći sebi. Međutim, često to nije slučaj. Kada angažujete radnike za selidbu, ne plaćate samo uslugu transporta stvari. Plaćate, odnosno ulažete u svoje vreme i mir, jer će agencija za selidbe odraditi veliki deo posla za vas. Naravno, cene selidbi se uvek razlikuju u odnosu na različite kriterijume koje ispunjavate. U nekim agencijama moguće je dobiti besplatnu procenu, gde će vam radnici reći koliko će otprilike koštati vaša selidba. Ukoliko želite da i sami znate koji su to kriterijumi i unapred pripremite sve odgovore na pitanja agencije, evo liste za vas.
Udaljenost mesta za selidbu
Udaljenost mesta sa kog i na koje se selite svakako igra bitnu ulogu. Naročito ako se radi o Beogradu. S obzirom na to da je Beograd veliki grad, biće potrebno da jasno kažete od koje do koje adrese se selite. Na osnovu toga, agencija će moći da odradi prvi deo procene. Pored lokacija, bitno je da znate da li na njima postoji parking mesto ili dovoljno mesta da se kombi ili kamion može zaustaviti i odraditi posao. Naravno, ukoliko se selite u centar grada, gde uglavnom ne postoji puno mesta za parking i manevrisanje stvarima, cena može biti viša. Tako funkcioniše, što je selidba za radnike jednostavnija, to je cena niža.
Spratnost oba objekta
S obzirom na to da radnici agenciju za selidbe ne samo da prevose vaše stvari, već ih utovaraju i stovaraju za vas, ovo je veoma bitno pitanje. Logično je da, ukoliko se selite iz stana ili u stan koji je u prizemlju, radnicima će posao biti znatno lakši. Ukoliko selite svoje stvari na neki od viših spratova, posebno se uverite da ste angažovali profesionalce, koji će brinuti o vašim stvarima tokom ovog zahtevnog procesa.
Lift
Kriterijum koji se nadovezuje na prethoni jeste postojanje lifta u zgradama koje su uključene u selidbu. Činjenica je da nekada u soliterima pored standardnog postoji i teretni lift. Ukoliko je to slučaj, posao radnika biće dosta pojednostavljen. Međutim, čak i kada to nije slučaj, i običan lift će poslužiti. Sve to, naravno, utiče na trajanje iznošenja i unošenja stvari. Ukoliko u vašoj zgradi lift ne postoji, obavezno naglasite agenciji, kako bi pored određene procene, poslali radnike koji će biti spremni za naporniji fizički rad. Ako ponovo za primer uzmemo centar Beograda, često nailazimo na stare zgrade koje ne poseduju liftove.
Dodatno, ukoliko je reč o zgradi sa takozvanim saloncima, rad postaje još teži. Visina plafona u saloncima viša je od regularnih stanova, pa to znači da je automatski i razdaljina među spratovima viša. Ne zaboravite da to spomenete prilikom ugovaranja posla.
Količina stvari za selidbu
Na osnovu količine stvari koje prenosite agencija će odrediti da li je potrebno da dođe sa kombijem ili kamionom. Ukoliko selite manji stan, kombi će biti sasvim dovoljan za sve vaše stvari. Pored toga što je ovo jeftinija varijanta, takođe je i brža, jer će se kombi mnogo lakše provući kroz uske ulice i gužve nego što je to slučaj sa kamionom. Dodatna prednost je to što će radnici iz agencije za selidbu upakovati sav nameštaj koji imate i pobrinuti se da neoštećen stigne na novu adresu. Pa se čak ni oko toga ne morate brinuti.
Gde pronaći najbolju agenciju koja posluje u Beogradu?
Na osnovu svih navedenih kriterijuma, sigurni smo da vam je i dalje važno da angažujete agenciju koja je pouzdana i profesionalna. U tom slučaju uvek se može obratiti agenciji Selidbe Beograd, koja će za vas obaviti sve potrebne poslove. Sada kada znate koja su to pitanja na osnovu kojih ćete dobiti proračun cene, potrebno je da samo sakupite odgovore, date ih radnicima i oni će vam reći cenu. Nakon toga možete se opustiti i prepustiti profesionalcima da za vas obave najteži deo posla.