- Delatnosti u kojima je važna uniformisanost zaposlenih
- Teretane, saloni za masaže i wellness
- Restorani, kafići i drugi ugostiteljski objekti
- Kontakt sa korisnicima licem u lice
- Kako poslovna odeća pomaže izgradnji brenda?
- Da li uniformisanost utiče na zaposlene?
- Da li treba dizajn uniformi povezati sa svešću o brendu kompanije?
- Da li je brendirana odeća ključna?
Uniformisanost radnika ima svoje prednosti, ali i mane. Jedni su mišljenja da štampa na košulji i te kako može da doprinese profesionalnosti, a ima poslodavaca koji misle da se na ovaj način sprečava mogućnost samoizražavanja radnika. Naravno, od kompanije zavisi kakav će biti kodeks oblačenja, a pogotovu od odluke čelnih ljudi zavisi da li će u nekom prduzeću biti uvedene brendirane radne uniforme.
Za neke firme reklamne polo majice su obavezne, a u nekim preduzećima bi bilo idealno da se uvedu reklamni kačketi kako bi se poseban utisak ostavio na klijente. Naravno, brendirana odeća koristi se u različite svrhe, pa se tako može upotrebiti na sajmovima i drugim manifestacijama, a na primer u restoranima i kafićima zaposleni mogu da nose brendiranu odeću svakodnevno. Stampa majica i uniformisana odeća nam omogućava da stvaramo vizuelni efekat i reklamu koja utiče na klijente i poslovne partnere, a samim tim se i stvara poseban utisak,a uz to i gradi brend preduzeća.
Delatnosti u kojima je važna uniformisanost zaposlenih
U vremenu velike konkurencije i modernom poslovanju važno je biti poznat i prepoznatljiv. A kako najjednostavnije istaći vizuelni identitet nego pomoću reklame.
Štampa na košulji, reklamni kačketi i reklamne polo majice mogu doprineti građenju brenda. A posebno je to slučaj ako se vaša firma bavi isporukom robe na kućnu adresu klijenata. U tom slučaju je od izuzetnog značaja nošenje brendirane kompanijske odeće. Da bi klijent neku osobu pustio u svoj dom, neophodno je da je po nečemu identifikuje kako bi znao da je reč o profesionalcu, a ne o nekom prevarantu. Svakako, pri identifikaciji mogu poslužiti reklamne polo majice ili raklamni kačketi, ali i sertifikovane iskaznice.
U svakom slučaju, brendirana odeća će pri prvom kontaktu uveriti kupca da je reč o ozbiljnoj firmi. Firma Zeppelin Pro iz Beograda ima dugogodišnje iskustvo i definitivno je broj jedan kada su u pitanju reklamni materijali, poslovni pokloni, štampa na tekstilu, zanimljivi gedžeti i još mnogo toga.
Teretane, saloni za masaže i wellness
Banje, saloni za lepotu,saloni za masažu, wellnes i spa centri zahtevaju visak nivo higijene i stručan i profesionalni kadar, a takođe i unifrmisan tim profesionalaca koji će klijentima da se nađe u svakom trenutku. Za ove delatnosti najčešće se biraju bele reklamne polo majice, jer belo asocira na higijenu i čistoću. I u sportskim klubovima se koristi brendirana odeća, a sve u cilju jačanja timskog duha i pripadnosti među sportistima.
Restorani, kafići i drugi ugostiteljski objekti
Kuvari, konobari i pekari najčešće nose reklamne polo majice, a ovako uniformisani radnici odaju utisak profesionalnosti i stručnosti. Ostvaruje se poseban vizuelni efekat, a u svesti gostiju ostaje brend komapanije, odnosno kafića, restorana i nekog drugog ugostiteljskog objekta. Svaki ozbiljniji restoran ima uniformisano osoblje, pogotovo kada su u pitanju restorani za korporativne proslave gde je veoma bitan taj vizuelni efekat celokupnog restorana.
I u ovim objektima je najčešće prisutna bela boja reklamnih majica i košulja, jer nekako posebno asocira na higijenu i čistoću. Takođe, bela boja ima još jednu značajnu prednost. Ova boja apsorbuje manje toplote, pa se zaposleni u kuhinjama osećaju bolje i raspoloženije za rad.
Kontakt sa korisnicima licem u lice
Ako se bavite delatnostima koje podrazumevaju kontakt zaposlenih sa mušterijama licem u lice od velike koristi vam može biti brendirana odeća. Sve reklamne polo majice koje imaju logotip vaše firme doprineće bržoj identifikaciji kupaca sa vašim uslugama, a kvalitetno pružanje usluga dovodi do zadovoljnijih potrošača i korisnika koji će vam se uvek vratiti.
Takođe, ako se vaša firma bavi radom na otvorenom, onda brinite i o svojim zaposlenima. Zato je štampa na košulji odlično kreativno rešenje pomoću kojeg će logo vaše firme kupci zapamtiti.
U svakom slučaju, čak i ako se vaša preduzeće ne bavi nijednom od delatnosti koju smo pomenuli, onda bi mogli da razmislite o tome koliko vam brendirana odeća može pomoći u savremenom poslovanju. Najvažnije je da ćete zahvaljujući uniformisanim radnicima imati mnogo više korisit, jer se pomoću njih jača timski duh. Zaposleni ostavljaju utisak stručnog i profesionalnog tima, a firma se ostvaruje kao uspešan poslovni brend.
Kako poslovna odeća pomaže izgradnji brenda?
Da li znate šta sve spada u brendiranje?
Kombinacije boja, dizajn ili logo i svi drugi vizuelni elementi koji mogu korisnici da uoče spadaju u brendiranje. Na taj način se stvara prepoznatljivost i poznatost preduzeća, jača se poverenje između firme i korisnika, a samim tim stvara se i lojalnost među korisnicima.
Ako tek počinjete sa biznisom i razmatrate strategiju u vezi sa brendiranjem, onda je jedno od najefikasnijih rešenja i brendiranje garderobe zaposlenih. A evo kako poslovne uniforme mogu doprineti uspešnom poslovanju jedne firme.
Da li uniformisanost utiče na zaposlene?
Ako ste mislili da korporativni identitet utiče samo na jačanje brenda u očima korisnika, onda imajte na umu da postoji još nekoliko osnovnih prednosti. Naime, zahvaljujući jačanju korporativnog identiteta jačaju se i odnosi i uticaji unutar kompanije. Radnici se osećaju bolje, ponosni su što rade za određeno preduzeće, a kada im se obezbedi poslovna uniforma zaposlene preplavljuje osećaj pripadanja i raste im moral.
Naravno, svi zaposleni koji poseduju reklamne kačkete rado će ih nositi i mimo radnog vremena, a ukoliko poseduju još neki reklamni materijal, oni će ga deliti prijateljima i poznanicima, a tako će se za vašu firmu više pročuti. O informacijama jednog preduzeća zadovoljni zaposleni će rado pričati, a osim što će se razgovarati u kolektivu,dobro plaćen i motivisan radnik rado će svoje impresije o stanju u firmi podeliti i na svojim društvenim mrežama što je svakako vredna, a opet besplatna reklama za jednu firmu. Pritom, timski duh jača ukoliko se razvija korporativni identitet pomoću uniformi, a doprinosi i jačanju svesti o brendu.
Da li treba dizajn uniformi povezati sa svešću o brendu kompanije?
Želite da ojačate brend firme pomoću poslovne garderobe, ali niste sigurni kako to da uradite?
Mi ćemo vam pomoći.
Najpre povežite korporativnu garderobu sa dizajnom samog brenda firme. To možete učiniti tako što ćete kombinovati prepoznatljive boje vaše firme. Na primer sa sajta firme možete preneti boje na garderobu, odnosno prilikom dizajniranja reklamnih majica i kačketa.
Logo firme obavezno stavite i na poslovne uniforme, a štampa na košulji neka bude u skladu sa bojama logotipa.
Recimo, ako se vaše preduzeće bavi delatnošću koja je u vezi sa poljoprivrednom i ako se sve vrti oko zelene boje, onda neka uniforme za radnike budu u toj boji.
Ako otvarate ugostiteljski objekat koji će biti glavno lokalno mesto, onda se odlučite za udobne reklamne polo majice ili elegantne košulje koje će se odlično uklopiti u celu vašu korporativnu priču. Možete da birate boje uniformi koje preovlađuju u enterijeru, ali i koje su u bojama logoa vašeg preduzeća. Ako želite da dodate neki lični pečat, onda neka svoakoj reklamnoj košulji pored logoa firme stoji i ime konobara, a sigurni smo da gostima ovaj mali detalj neće nikako promaći.
Da li je brendirana odeća ključna?
Ako ne znate mnogo o izgradnji imidža jedne firme, trebalo bi da znate da je veoma važno imati brendirane uniforme, jer one doprinose sledećem.
Naime, kod kupaca se izgrađuje jače poverenje, a stvara se i jači autoritet samog preduzeća. Logo kompanije i boja uniforme kupca odmah vizuelno asociraju na identitet jedne firme,akada ih korisnik vidi na jednom mestu odmah će prepoznati brend, a i sama kompanija će mu ostati duže u sećanju. Autoritaran ili zabavni dizajn korporativne odeće zavisi od samog vlasnika firme. Od menadžmenta firme zavisi kojim putem će krenuti uzgradnja korporativnog brenda, a neophodno je da se odredi celokupan vizuelni identitet kako bi se jačao brend i stvarala lojalnost kod potrošača.