Skrolovanje po internetu i društvenim mrežama znači i mnogo sadržaja, ali kada se uzme sve u obzir, onda je najviše sekcija koje govore o modi, te nezi kože. U sferi nege kože može da se naiđe na brojne preporuke, saveta kako raditi, a kako ne raditi, koje proizvode birati, kome verovati, a jedan od najpreporučivanijih brendova sigurno je – Biologique Recherche.
Moguće je i da niste zapazili da je reč o brendu, jer Biologique Recherche označava jedinstven, savršen pristup nezi kože, ne samo ime jednog brenda, dok se uz samo ime pominje i čuveni losion P50 koji je i dalje nekako mističan usled činjenice da se ne može nigde naći jedna jedina zamerka u vezi sa ovim losionom. Razloga za to je mnogo, način na koji je stvore, znanje koje je uloženo, ljubav koja je proces stvaranja vodila, te ujedno činjenica da je sam losion P50 stvorio brend koji danas znamo, a ne da je kao i uvek prvo nastalo ime brenda, pa proizvodi koji su ga predstavili.
Nastanak losiona P50
Nakon brojnih zabeleženih nezadovoljstava od strane profesionalnih kozmetičara u vezi sa kozmetikom koja se koristi za tretmane, njihovom dostupnošću i efikasnošću, 70-ih godina prošlog veka, bračni par Aluš, Ivan i Žozet, došli su na ideju da započnu ispitivanja i razvoj sasvim novih kozmetičkih proizvoda za profesionalnu upotrebu u okviru svoje laboratorije. Osim ljubavi prema ovom poslu, Ivan je kao biolog započeo korišćenje skoro sirovih sastojaka za kozmetičke proizvode, kako bi dobio što savršeniju formulaciju. Tako je nastao i prvi losion za čišćenje i eksfolijaciju lica, za koju je uporno osmišljavao bolju formulaciju, a Žozet aplikativnu tehniku.
Kada su došli do savršenog proizvoda, Žozet je započela mini testiranje poklanjajući losion svojim prijateljima, klijentima, a svi do jednog su se vratili po nove doze, čime je polako u krugovima tadašnje Francuske u kojima su se kretali započeo da se stvara jedan beauty kult oko ovog proizvoda. Sa kulta se prešlo na uvećavanje popularnosti, a sve je kulminiralo osnovanjem Biologique Recherche komapnije 1977. godine. Na taj način je jedan proizvod, veliki trud i rad bračnog para, započeo stvaranje brenda o kojem danas svi govore i čije proizvode svi žele.
Biologique Recherche danas
Kroz narednih 20 godina svog trajanja, Biologique Recherche je beležio konstantne uspehe u svom radu, šireći se iz zemlje u zemlju, stvarajući nove losione i ostale kozmetičke proizvode, ne menjajući nikada prvi korak tretmana, a to je upotreba losiona P50, čija se formulacija nije promenila do današnjih dana, kao ni način primene.
S početka 2000. godina, na čelo brenda dolazi njihov sin, dr Filip Aluš, klinički lekar, koji učenja i znanja svojih roditelja, te stečena znanja iz kliničke prakse i interne medicine objedinjava i stvara holistički pristup nezi kože. Time sam brend penje na mnogo višu lestvicu, ne samo nastavljajući ideje i vizije svojih roditelja, već prevazilazeći ono šta su oni hteli i zamislili. Danas
je Biologique Recherche prisutan u preko 70 zemalja sveta, kako kroz profesionalnu, tako i kućnu negu, sa neizmenjenim akcentom na losion P50 koji nikada niko nije uspeo da prekopira ni po formulaciji, niti po delovanju.