Nova pandemija korona virusa menja sve o životu svuda oko nas. Na primer, restorani koji su i dalje otvoreni ograničeni su na isporuku ili odvoz u mnogim delovima SAD-a.
U drugim delovima sveta, McDonald’s sada koristi svoj ikonični logo kako bi podsetio kupce i zaposlene da svi treba da urade svoj deo da pomognu u zaustavljanju širenja koronavirusa i bolesti koju on izaziva, COVID-19, praktikujući socijalnu distancu.
U Brazilu je prošle nedelje kompanija predstavila novu kampanju u kojoj su zlatni lukovi lanca razdvojeni.
Kao i mnogi McDonald’s u Sjedinjenim Državama, i McDonald’s Brazil više ne dozvoljava sedenje u svojim trpezarijama, već nudi samo usluge dostave.
U ponedeljak je McDonald’s India sledila Brazil sa objavom na Instagramu: „Mala razdaljina prelazi mnogo! Ostanite kod kuće, budite sigurni. #SocialDistancing #StaiSafe. “
Restorani širom sveta primorani su da se prilagode promenljivim smernicama vlada i zdravstvenih zvaničnika poslednjih nedelja. McDonald’s kontinuirano ograničava svoju ponudu u drugim zemljama zbog neprekidne epidemije COVID-19.